14 juni 2024
Golfclub Princenbosch

14 juni organiseert onze Lionsclub voor de twintigste keer op Golfclub Princenbosch een toernooi met als belangrijkste goede doel Villa Pardoes ( https://www.villapardoes.nl). Een flight kost € 1500: daarvoor golft u met uw vrienden of relaties op een mooie negen holesbaan, u wordt de hele dag in de watten gelegd tot en met een borrel en een goed verzorgde barbecue. Het belangrijkste is natuurlijk dat de opbrengst ten goede komt aan Villa Pardoes.

—————————————-

Vrijdag 14 juni 2024 is een bijzondere dag omdat dan voor de twintigste keer het Lions Golftoernooi wordt gehouden, waarvan de opbrengst naar twee goede doelen gaat. Ook dit bijzondere jaar zijn we weer te gast op het mooie complex van Golfclub Princenbosch te Molenschot.

Wij nodigen je graag uit om met een flight deel te nemen aan dit unieke event met uw collega’s, zakenrelaties, familie of vriendengroep. Mocht u niet voldoende golfers kennen dan kunt ook met een halve flight mee doen of als single. De organisatie zorgt er dan voor dat u in een flight wordt ingedeeld.

Dit jaar zal de opbrengst van de golfdag naar twee goede doelen gaan die we al vele jaren ondersteunen met dit golftoernooi:

1) Villa Pardoes (bij de Efteling) biedt Nederlandse gezinnen met een ernstig, mogelijk levensbedreigend ziek kind tussen de 4 en 12 jaar een onvergetelijke, unieke vakantiebeleving,(www.villapardoes.nl);

2) Stichting Nuwenhuys (in het Markdal bij Breda) biedt doordeweeks intensieve begeleiding aan maximaal 9 mensen met een matig tot ernstige lichamelijke en/of verstandelijke beperking. https://nuwenhuys.nl/over-nuwenhuys/

Naast dat u met uw deelname deze twee aansprekende goede doelen steunt en een sportieve middag hebt, is het golftoernooi natuurlijk een prachtige gelegenheid om met uw relaties een gezellige middag en avond door te brengen.

De prijs van een flight voor vier personen is gelijk gebleven aan voorgaande jaren en bedraagt €1.500, voor een halve flight €750 en als single €375. In overleg met de organisatie is er de mogelijkheid om bedrag fiscaal vriendelijk aan beide organisaties met de ANBI status te doen toekomen. Daarvoor graag contact met organisatie opnemen.

De dag begint met een lunch vanaf 11:30. De wedstrijdformule is Texas Scramble met een shotgunstart om 13.00 uur. Iedereen start op hetzelfde moment en is ook op hetzelfde moment klaar voor de borrel.

Na afloop van de wedstrijd is er traditiegetrouw na de borrel nog de prijsuitreiking, het diner en een spetterende veiling waarvan de opbrengst ook naar de beide goede doelen gaat.