Welkom bij Lionsclub Breda de Zuidelijke Baronie

Een gemêleerd gezelschap van heren bestaande uit ondernemers, professionals en academici. Variërend in de leeftijd van 44 tot en met 79, maar allen jong van geest en enthousiast om onze dienst als service club te vervullen. Lionsclub de Zuidelijke Baronie is opgericht in 1978 en telt 28 leden. Door de grote variëteit aan activiteiten spreken we een grote groep geintresseerden aan en zien de belangstelling in onze club steeds meer toenemen. Dit komt onze ambitie om te groeien én een goede verhouding in de leeftijdsopbouw van onze leden te behouden zeker ten goede en wij kijken uit naar nieuwe leden om zich aan te sluiten bij onze gezellige en active Lionsclub.

Elke eerste dinsdag en derde dinsdag van de maand vergaderen we in "de Fazant" te Ulvenhout. In een open, goede sfeer en onder genot van een drankje combineren we gezelligheid, cultuur en last but not least, organiseren we activiteiten om geld voor goede doelen op te halen.

Deze projecten variëren van een gezellig wijnproeverij, gezamenlijk houthakken tot paaseieren verkopen en ons jaarlijkse golf toernooi. Met de opbrengsten steunen we bekende goede doelen zoals Fight for Sight, Villa Pardoes, Visio, Grote Kerk Breda, Uitdaging Ulvenhout en de Voedselbank Breda, maar ook kleinere lokale doelen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken.

Indien je geïnteresseerd bent in onze club, een bijdrage wil leveren aan onze projecten of steun zoekt voor een goed doel dan ben je van harte welkom om contact met ons op te nemen.

President

Lionsclub Breda de Zuidelijke Baronie

Sponsordoel Lionsclub Zuidelijke BaronieBezoek de website van tools to workBezoek de website van St. LeergeldBezoek de website van VisoBezoek de website van de Bredase KerstherbergWebsite Ventoux3

Bezoek de website van landgoed Nuwenhuys