28/06/2024

Aanstaande zondag is het zover. Het Ulvenhout Urban Open golftoernooi waar je met je team aan deelneemt. We zijn erg blij dat jullie erbij zijn. In deze mail vind je de benodigde informatie om zondag 30 juni goed beslagen ten ijs te komen. Zorg ervoor dat je de informatie tijdig deelt met je team. Het programma voor de dag ziet er als volgt uit:

13:00   Ontvangst deelnemers bij de Pekhoeve

13:30   Kick-off deelnemers en begeven naar hole

14:00   Start

17:30   Einde golfen & aanvang Borrel

19:00   Start BBQ

19:20   Prijsuitreiking

19:30   Start Loterij

20:00   Uitreiking Cheque voor DepooU

Bij aankomst bij de Pekhoeve heten de Lions van Lionsclub Breda de Zuidelijke Baronie jullie van harte welkom met koffie of thee en wat lekkers. Zorg dat je op tijd bij de Pekhoeve bent. We leggen uit wat de spelregels zijn, je ontvangt je scorekaart en je krijgt te horen bij welke hole je flight begint. Ballen en clubs liggen bij de hole, daar is voor gezorgd. Bij iedere hole zijn er vrijwilligers aanwezig die je kunnen helpen en zijn er Marshalls die rondrijden en vragen kunnen beantwoorden. Het tenue is vrij, maar het zou zomaar kunnen dat de flight met de meest originele uitdossing daarvoor beloond wordt. Het verplaatsen tussen de holes gaat per fiets, neem daarvoor je eigen fietsen mee. Er zijn geen extra fietsen beschikbaar.

Hoewel we een golftoernooi spelen en we ook voor de punten spelen, is het belangrijkste natuurlijk de gezelligheid en het gezamenlijk deelnemen aan een evenement. Als jullie zijn uitgespeeld, dan kun je vanaf half zes gaan genieten van de borrel en de BBQ bij de Pekhoeve. Behalve de prijsuitreiking is er tijdens de BBQ ook een loterij waarbij je prijzen kunt winnen die ter beschikking zijn gesteld door de lokale Ulvenhoutse sponsoren. Nog een reden om te blijven tot de afsluiting van de avond.

Later in de week ontvang je nog aanvullende informatie. Mocht je vragen hebben, dan kun je die stellen via info@ulvenhouturbanopen.nl. We kijken er naar uit jullie te mogen ontvangen komende zondag!

Kijk hier voor de speciale Ulvenhout Urban Open Website.

Kijk hier voor de fotomomenten van de dag op deze site.

Lionsclub Breda de Zuidelijke Baronie.