30 juni 2024
Ulvenhout

Lionsclub Breda de Zuidelijke Baronie slaat dit jaar voor de eerste keer de handen ineen met de Stichting Ulvenhouts Carnaval (S.U.C.).

We blazen nieuw leven in het bekende en altijd zeer geslaagde Ulvenhoutse Urban Open toernooi. Het zal na een periode van 2 jaar stilte dus de 12e editie worden!

Traditioneel op de laatste zondag voor de schoolvakantie. Dit jaar op zondag 30 juni. We gaan dan met de fiets door het dorp en slaan op diverse mooie plekken een zachte bal met een Golf Club. We slaan af om 14.00 uur en de BBQ zal rond 19.00 uur beginnen.

Iedereen die kan fietsen en een fiets heeft kan dus meedoen. Je moet het ook leuk vinden om met een zachte golfbal in zo weinig mogelijk slagen het parcours af te leggen. De organisatie beschikt over golfclubs en de winnaar ontvangt de eeuwige roem en wordt verrast met een leuke prijs.

Aansluitend is er een lekkere BBQ bij de Pekhoeve. Je kunt je ook alleen opgeven voor de BBQ of als de kinderen ook willen mee-eten dan kan dat ook worden doorgegeven..

Belangrijkste is een gezellig middag en natuurlijk niet te vergeten de opbrengst van dit evenement waarmee we een bijdrage willen leveren aan de bouw van de Nieuwe Verenigingsloods in Ulvenhout Depot-U (link).

Heb je interesse om mee te doen? Wees er snel bij en bestel dan je kaarten op https://www.lionsclub-breda-de-zuidelijke-baronie-webshop.nl. Want zoals afgelopen edities is gebleken is het evenement binnen no-time uitverkocht. Er is slechts plek voor 108 deelnemers (=27 flights) voor het golf evenement.

Mocht u kinderen hebben die ook graag hun steentje als hole-caddy willen bijdrage aan de opbrengst van het evenement dan kunt u dat melden door een e-mail te sturen naar bredadezuidelijkebaronie@lions.nl. Wij hebben dan een kleine vergoeding voor hen en kan er uiteraard lekker worden mee gegeten met de BBQ.

Mocht u een sponsor willen worden dan komen wij uiteraard ook graag in contact. U kunt hier uw reactie achterlaten.

Voor meer informatie: bredadezuidelijkebaronie@lions.nl

Meer informatie over Stichting Ulvenhouts Carnaval kun je hier vinden.